______________________________________________________________________________________________

Saturday 19 November 2011

school holiday ??

hello,awak ! sudah berapa lamakann aku tak post..sory takda idea lh..hee otak membeku.. hari ni tiba2 plak cair ckit :))

waawaawaawaa...
sokayy,bermulanya dengan kebosanan d'rumah selama sebulann ??
wow..lamakann ? huhh ..boleh jadi gilaa aku duduk rumah..
apa yang perlu aku buat d'rumah ??
buat bodo jea lh :D
mkn,tdo,tngk tb,online,..
mkn,tdo,tngk tb,online,..
tuu lh kerja aku duduk rumah...
okayy,bermula jugak lh aknn merindui sama itu cikgu,itu kamu kamu dann kamu dan B :D..
juga meja2 kerusi2 papan whiteboard itu d'sekolah...
dahh dahh ,jangan nak merapu-rapu  lh farah =,='
aku ingat sebulann ni aku nak cari kerja part time,
buat mengisi masa lapangkann..
ada jugak dapat witt :D
Daripada membungkak kt rumahh kankan..
ADA KERJA KOSONG TAK TOKEY ?  haha
bongokkan aku...
hmm...payahlah nak cari kerja kebudakankebudakan bawah umur ni...
haha tengok tuu aku punye ayat BM ~~>kebudakankebudakann..haha ngekk :p
so terpaksalahh aku bertempurann dengan berkerja di rumah sebagai pelengkap itu myBED :)
jugaa berpelukan itu bear yang comel lagi empukk..hahah ngokk :P
the bear name is ELEPHANT..hihi
taktaulahh kenapa aku bagi nama bear tuu elephant..
haha,tapelahh at least ade jugak nama,daripada takda nama kankan :)
bear itu pemberian daripada itu org yg
special :) <~~hahah,,ayat tunggang langgang
(pada 15 feb 2011)
haa tuu diaa tarikh  birtday akuu :))
yuolz,nak tengok tak elephant ?
haa,ni diaa kt bwh ni :))





comelkann ? hihi
by the way,thanx verry verry  much d'tujukann kepada itu orang
special :) hihi
terima kasih banyakbanyak awaaa..
ILOVEYOU   lh awakk :))

#okaii,THE END ..abish dahh cerita..byebye..thanx for read my blog :)) ily ...


yang comel, ;)
nurfarahain