______________________________________________________________________________________________

Monday, 21 November 2011

143 ♥

Saya ada sebilah GUNTING,

GUNTING tu saya guna untuk potong2,

pernah jugak terluka masa guna GUNTING tu,

tapi saya tak kesah lh,tak sakit punn,

GUNTING tu dah lama saya guna,

sekarang ni GUNTING tu da berkarat,saya tak buang punn..sebab??

sayang...

macam awak jugak..

saya ada awak..

awak,saya jadikan teman..

selalu nak bersama awak..

kadang2 terluka jugak kerana awak,tapi takpe,saya kuat lagi..

sekarang ni awak masih teman saya,cuma satu je,satu je tak sama,

awak tak berkarat,so takde sebab nak buang awak,

jadi saya nak simpan awak dengan GUNTING tadi..

tapi,GUNTING tu dalam laci ..awak??

awak dalam HATI :))







thanx for read myblog,byebye..ily :))


copy right by,
nurfarahain